Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça Sorulan Sorular
Program ağ üzerinden çok kullanıcılı olarak çalışabilir. Aynı anda aynı veya farklı iş dosyaları üzerinde birden fazla kişi tarafından veri girişi ve hesaplama, raporlama yapılabilir. Program içerisinden yapacağınız birim tanımlamaları ile her birimin kendi dosyalarını görmesini sağlayabilirsiniz.
Dosya üzerinde çalışacak kullanıcıları belirlemek için “İhale Listesi” penceresinde ihaleyi seçerek aktif hale getirin ve “Kullanıcı Yetkileri” düğmesine basın.Kayıtlı Kullanıcılar bölümünde yer alan ve dosya üzerinde çalışma yetkisi vermek istediğini kişiyi fare ile çift tıklayarak pencerenin sağ tarafına İhale Dosyası Üzerinde Yetkili Kullanıcılar bölümüne aktarın.
Komisyon oluşturulması aşamasındaki mevzuat kontrollerini devre dışı bırakmak için “Araçlar” menüsünden “Ayarlar” satırına basın. Açılan “Ayarlar ve Tercihler” penceresinde “Komisyon Üyeleriyle İlgili Kontrolleri Gözardı Et” satırını işaretleyin.
Hayır güncel sürüm kullanan müşterilerimizi için teknik desteğimiz ücretsizdir. Yerinde destek hizmetimiz ücretlidir ve rezervasyon sistemi ile çalışmaktadır.
Evet aktarabilirsiniz. Bunun için programda örneği bulunan Excel şablonuna uygun hazırladığınız Excel’deki metrajlarınızı; Metraj Cetveli penceresinden Excel’den Veri Al komutu ile aktarabilirsiniz.
Teklif veren firmaların ortak girişim olarak tanımlanması “Komisyon İlk Oturum” aşamasında gerçekleştirilir.
Zarfların Uygunluğunun Kontrolü penceresinde Ortak Girişim düğmesine basarak ortakları ve ortaklık oranlarını tanımlayabilirsiniz.
Geçmişte yapılan alımları endekslerle güncelleyerek bulunan yeni fiyatı yaklaşık maliyet hesabında kullanabilmek için “Yeni Doğrudan Temin Girişi” penceresinde Dosya Ayarları bölümünde YM Hesabında Geçmiş Alımlar Kullanılsın mı? bölümünde Evet seçeneğini işaretleyin.
Bu seçeneği işaretlediğiniz de Yaklaşık Maliyet / İhtiyaç Listesi penceresinde Geçmiş Alımları Araştır seçeneği oluşur.
Evet aktarabilirsiniz. Programda örneği bulunan excel şablonuna uygun hazırladığınız yaklaşık maliyet çalışmanızı; Yaklaşık Maliyet Hesabı penceresinde Excel’den Veri Al komutu ile aktarabilirsiniz.
Evet. Her zaman ofislerimize gelerek bizden destek alabilirsiniz. Ziyaretinizden memnun kalacağız.
İdare kapsam türü seçili olmadığı durumlarda ilan süresi ve sayısı oluşmaz. İdare kapsam türünü belirlemek için “Tanımlar” menüsünden “İdare Kimlik ve Lisans Bilgileri” bölümüne gelin kapsam türünü seçin.
Programımızı hangi bilgisayarda kullanacaksanız o bilgisayara özgü lisanslanan web lisans seçeneğine sahiptir. Web lisans kaybolmaz, sık sık değil ancak gerektiğinde başka bilgisayara taşınabilir. (Aynı anda 2 bilgisayarda çalışmaz, eski bilgisayardaki iptal edilir) Web lisans tekil kullanımı ve ağ ortamında ortak çalışmayı destekler.
Bir proje seçilmiş iken “Gereçler” > “Başka Projeden Bilgi Al” bölümünden kaynak projenizi seçerek yaklaşık maliyeti aktarabilirsiniz.
Hafta içi 08:00-18:00 arasında çalışmaktayız.
Mesai saatleri dışında Online Uzaktan Destek, Telefon ve Yüzyüze destek hizmetimiz bulunmamaktadır.
“Proje Birim Fiyat ve Analizleri” bölümünde sağ tuş > “Poz Bilgilerinin Güncellenmesi” > “Poz Bilgilerinin Kitaptan Tazelenmesi” > “Tüm Pozlar için” düğmelerine basıp seçenekleri işaretleyerek güncelleme yapılır. Güncelleme işlemi o projeye özel yaptığınız veya o proje için özelleştirdiğiniz pozlara uygulanmaz. Özel pozlar için kullanıcının manuel olarak kendi fiyatlarını güncellemesi gerekmektedir. Bu işlemi, Poz Detayları penceresinden güncel fiyatınızı girerek fiyatınızı yapabilir veya analizi varsa analizlerden güncel fiyatını hesaplatıp aktarabilirsiniz.